Pagina's

donderdag 1 november 2012

Een berichtje met foto's.

Hoewel ik vaak achter mijn  laptop of ipad te vinden ben en mij best wel wat lukt op de computer vind ik een blog maken best lastig. (lange zin hè)
En als ik iets plaats dan wil ik ook dat het er goed uit ziet. Je begrijpt dat ik al heel veel pogingen heb gedaan voor een berichtje. Ik vind het leuk om foto's er bij te plaatsen maar wat een klus is dat.
Maar ja al doende  leert men.

   
Eén van de hortensia die mooi in bloei staat, helaas is het nu herfst en is dat voobij.


                                     

We hebben een aantal oude kisten in huis staan. Leuk en handig.








De appeloogst was erg goed dit jaar. Veel appeltaarten gebakken en gegeten. Heerlijk!
                                                  
                                      Decoratie op de sidetable.
 




                                                 
We gebruiken 2 kisten met daarop een dienblad als tafel.


Nou, er staan een paar foto's op  om jullie een beetje een indruk te geven hoe het er bij mij thuis uit ziet. 
Niet helemaal naar mijn zin maar het lukt verder nog even niet.

Groet Willy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten