Pagina's

woensdag 31 oktober 2012

Het begin.

Al enige tijd lees ik heel graag verschillende woonblogs. Heerlijk om te lezen en inspiratie op te doen. Ik hou van de landelijke stijl.
Ook staan er vaak erg mooie foto's op deze blogs.
Zelf zo'n blog maken lijkt me leuk maar ook moeilijk.
Maar ik ga het proberen.

Sinds een jaar of 5 wonen wij in een klein dorp, hiervoor woonden we in nieuwbouwwijk in een redelijk grote plaats.
Nu wonen we dus zoals wij het noemen " op het platteland".
Vandaar ook de naam van mijn blog: " Thuis op het platteland".
We hebben een heerlijke tuin waarvan we een klein stukje als moestuin gebruiken.
Tuinieren is ook een hobby van mijn man en mij, daar zal ik dan ook zeker over schrijven.

Ik hoop dat jullie veel lees- en kijkplezier hebben.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten