Pagina's

dinsdag 6 november 2012

Vraagje.

Wat een herfstweer hè!
Onze tuin is veranderd in een modderpoel. Als we onze dieren eten willen gaan geven moeten we toch echt laarzen aan. We hebben konijnen, kippen en een cavia buiten in verschillende hokken.
Gewoon gezellig en lekker eitjes. Nu even niet, de kippen zijn in de rui.

Nog even een vraagje over het maken van dit blok. 't Zal denk ik niet de laatste zijn ;-)).
Wil iemand mij vertellen hoe ik de foto's normaal kan plaatsten? Met normaal bedoel ik dat ik er geen randen om zie als ik er iets bij schrijf, zoals bij het vorige berichtje het geval is.
Ik vind dat niet mooi.
Alvast bedankt.
                                                                                                                                                                                                          

De foto hierboven is het uitzicht in onze slaapkamer en in het eetgedeelte beneden.
Landelijke toch?
( 't Was wel mooier weer toen die werd genomen.)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten