Pagina's

woensdag 4 december 2013

" Vol verwachting klopt mijn hart ".



Bijna Sinterklaasavond. We hebben met ons gezin lootjes getrokken. De laatste week zijn er hier veel verboden kamers in huis. Ook wordt er door de kinderen de laatste dagen spontaan erg veel aan hun huiswerk gewerkt en mag ik natuurlijk niet storen.
( zou het helpen als we het hele jaar sinterklaasfeest hebben? Spontaan huiswerk maken? )
Onze oudste zoon en zijn vriendin doen ook mee, het is voor haar de eerste keer dat ze dit doet. Ze komt uit Costa Rica en daar vieren ze geen Sinterklaas. De kerstman komt daar wel maar daar hoef je geen surprise en gedicht voor te maken.
We zijn benieuwd wat ze van dit oud-Hollandse pakjesfeest vindt.
Een surprise maken blijf ik lastig vinden. Ik ben geen crea-bea maar wil toch iets leuks proberen te maken.
Ik kijk graag op blogs naar al die leuke en mooie creatieve dingen die jullie maken, niet alleen met sint hoor, maar het hele jaar door.
Dit jaar mag ik voor mijn man iets maken.
Hij houdt van amaryllis en ik heb geprobeerd zo iets voor hem te maken.
Eigenlijk heel simpel hoor! Gewoon een paar groene " blaadjes " in een ui gestoken, in een leuk potje gezet. Ik pak het nog in in doorzichtig folie en klaar is het.
Moet alleen nog wachten op de post, het cadeautje wat in de pot moet heb ik via internet besteld. Hoop dat het op tijd er is.


Ik kijk dus iedere dag vol verwachting uit of de post al geweest is. Zeker voor dit cadeautje maar ook voor de blog-swap. 
Ik moet m'n geduld bewaren, voor een nieuwsgierig iemand als ik valt dit niet helemaal mee.
Ben zo benieuwd wanneer mijn envelope in de bus valt.
Het blijft spannend, ik vind het zo leuk om mee te doen.



Groetjes,
Willy





2 opmerkingen:

  1. Haha...wat een leuke surprise...hoop dat het cadeautje wat er nog in moet op tijd is.
    Fijne pakjesavond.

    Groetjes,
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hallo willy,fijn dat je terug bent!ik ben een stille blogvolgster en zat al vol ongeduld te wachten op een nieuwtje van bij u,groeten uit belgie debora

    BeantwoordenVerwijderen