Pagina's

dinsdag 31 december 2013

2013 / 2014

Nog heel even 2013.
Wat gaat een jaar toch snel. Er gebeurd van alles in een jaar. Blije momenten, moeilijke momenten, verdrietige momenten.
Voor mij was het een leuk blogjaar. Ik wil jullie bedanken dat jullie de tijd namen om mijn berichtjes te lezen. Ook voor de reacties die ik kreeg, dat is zo leuk.
Volgers, stille volgers en iedereen die mee leest BEDANKT!!!



Ik ga vanavond werken. Helemaal niet erg, het is voor de meeste mensen toch een bijzondere avond en dan is het  extra gezellig.
Om 23.30 schuif ik aan bij vrienden waar mijn man met onze kinderen dan ook zijn. Het nieuwe jaar kunnen we dan samen knallend in gaan.
Want ja, we hebben een paar pubers en die kunnen toch niet zonder vuurwerk?!




Ik wil iedereen een goed, gezellig, gezond en gelukkig 2014 wensen.

Groetjes Willy





6 opmerkingen:

  1. Ik wens je een fijn uiteinde en alle goeds voor 2014.
    Op naar een volgend inspirerend blog jaar.

    Groetjes,
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jullie ook een fijne wisseling en een heerlijk 2014!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Voor jou en je familie ook een fijne jaarwisseling, werk ze nog en dan lekker genieten hoor.

    Lieve groet, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Willy,
    Voor eerst; werkze vanavond, maak er een heel mooie avond van met je mensen.
    Ik wens je een heerlijke jaarwisseling en een heel erg mooi, gezellig, creatief en bovenal gezond nieuw jaar.
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mijn allerbeste wensen voor het nieuwe jaar!
    groetjes, Vanessa

    BeantwoordenVerwijderen