Pagina's

dinsdag 5 maart 2013

Het resultaat.

De kamer van onze dochter is bijna klaar, we zijn tevreden met het resultaat.
Samen met mijn dochter de kamer weer leuk ingericht. Gezellig is dat om samen bezig te zijn. 
De afbeelding op de muur met de bloemen heeft mijn dochter gekocht, ze was er helemaal weg van. De kleuren zijn mooi, passen goed bij de muur.




Vooral de witte muren zijn nog een beetje kaal. Op één komt in ieder geval een muurtekst en voor de andere moeten we nog iets leuks verzinnen.
De kast met laadjes is nu nog grenen, maar die willen we gaan verven. Weet nog niet precies welke kleur. Wit of toch iets anders?




Heerlijk zoals het er nu uit ziet. Lekker opgeruimd en niet te vol.
Hoe lang blijft het zo???
Het blijft natuurlijk de kamer van een puber en die hebben helaas af en toe even geen zin in opruimen. ( in ieder geval de pubers hier bij ons)
Maar ook onze dochter geniet van haar "nieuwe" kamer dus wie weet..........?


Groetjes
Willy

10 opmerkingen:

  1. Oh wat een gave meiden kamer is het geworden....
    Haha dat opruimen herken ik wel...mijn dochter is ook zo.....dan is het even netjes en dan lijkt het alsof er een bom ontploft is....
    Maar idd wie weet blijft het bij haar nu netjes....want het ziet er erg leuk uit...

    Fijne dag vandaag Willy...

    Lieve groetjes,
    Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het ziet er geweldig uit hoor! Eh ... pubers maken rommel!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Willy, wat een mooie kamer heeft je dochter gekregen!!

    Fijne dag,
    Groetjes Patries

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is het mooi geworden zeg, die ladekast is ook heel leuk!!!!
    Een puberkamer mag af en toe best rommelig zijn...maar lekker dat ze nu nog even kan genieten van zo'n opgeruimde kamer.

    Lieve groet,
    Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De kamer van je dochter is geslaagd hoor. Fijn gevoel is dat he? En ik vind de ladenkast ook er mooi.
    Nog een fijne avond
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat fijn dat het af is. Een geslaagd resultaat. Ik zou inderdaad het ladenkastje wit, zacht roze of mint-blauw verven. Ik denk dat dat de finishing touch van de kamer is.
    Grappig dat je toch in veel kamers dezelfde meubels ziet staan van dat zweedse woonwarenhuis. Op mijn dochter's kamer staan hetzelfde bed en dezelfde hangkast te prijken... Een verschil wij moeten nog met de verfkast aan de gang, want het roze bevalt niet.

    groetjes Sot & Tof


    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat is het mooi geworden en voorlopig is het nog lekker genieten van de rust en ruimte:)

    fijne dag,
    lieve groet van Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat is het leuk geworden zeg! Ik ga je volgen, wat een leuk blog heb je! En bedankt voor je lieve berichtje op mijn blog..tja, ik had 2 jaar geleden ook niet gedacht dat ik nog eens zo zou "knutselen"....maar het is zo heerlijk om te doen! Dan is het met recht ook een hobby! Groeten,Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk dat je volger bent geworden op mijn blog! Ik kom jou ook volgen hoor. Je hebt een leuke gezellige blog! De kamer van je dochter is ook erg mooi geworden. Heerlijk hè om daar mee bezig te zijn. Het leuke van bloggen vind ik dan ook, dat we het allemaal zo leuk vinden om in huis en tuin bezig te zijn. En lekker ideetjes bij elkaar op te doen.
    Fijne avond.
    Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hallo,
    zeer prachtig hoor, je mag best fier op je werk zijn.
    knap gedaan....

    groetjes sannie

    BeantwoordenVerwijderen