Pagina's

maandag 25 februari 2013

Werk in uitvoering


We zijn aan het " werk".
Onze oudste dochter wilde graag wat andere kleuren op haar kamer. 
Ze is net 15 geworden en vond de kleuren die er sinds we hier wonen op de muren van haar slaapkamer zaten niet zo leuk meer.
Nou dat kan hoor! 
Ze heeft gekeken naar verschillende kleuren muurverf en naar behang en heeft voor muurverf gekozen. Krijtwit en kleigrijs. Nu is dat grijs niet echt grijs meer een beetje leemkleur. Ik vind het mooie kleuren
Omdat er donkerrood op de muur zat hebben we het wel een aantal keren moeten verven.



Ik vind dit zo leuk om te doen, een kamer een andere kleur geven, dingen er een beetje op aanpassen qua kleur, wat nieuwe dingen kopen.
Dit is veel leuker dan stofzuigen, wassen enz. maar ja ook dat moet (af en toe)
regelmatig gebeuren.
De muren zijn klaar, morgen de slaapkamer even lekker schoonmaken en dan weer inrichten.
Zal binnenkort een paar foto's van het eindresultaat laten zien.

Groetjes
Willy.


7 opmerkingen:

  1. Ik ben echt benieuwd naar het eindresultaat. Zo te zien mooie kleuren, lekker rustig. Wij gaan binnenkort ook aan de slag....

    Groetjes Sot & Tof

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo leuk een kamer verven, idd beter dan alle hh taken:)
    Hiephoi, dochterlief wil geen roze meer, dus ik mag ook weer aan de saus!
    Groetjes Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk altijd om iets anders ervan te maken. Ben benieuwd naar de foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben benieuwd hoe het gaat worden hoor. Het is inderdaad leuk eens een ander kleurtje. Sterkte en succes met de kamer. Ik kom gauw weer op je blog kijken hoor,
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lekker aan de slag, de voorpret is al leuk en dan straks het inrichten...een heerlijke bezigheid..succes.

    Lieve groet,
    Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Willy,

    Dank je wel voor je reactie op mijn blog....nieuwsgierig als ik dan ben kom ik ook bij jou kijken en wat een leuk blog heb je!
    Ga jou ook volgen dus je zal mij vaker hier lezen ;-)

    Fijn weekend!

    Lieve groet,
    Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Vergeet ik nog op je blogpost te reageren ;-)
    Leuk die kleurtjes in je dochter haar kamer en een donkere ondergrond zal idd meerdere keren gedaan moeten worden...maar leuk hoe een kleur al een ruimte anders maakt he?!
    En dan wat andere asseccoires erbij en het is een compleet andere ruimte...

    BeantwoordenVerwijderen